Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Holnap orvos

2009.01.15. 21:28 :: bakacsimba

Nos, a takonykór nagyon elhatalmasodott Milánon, láza nincs szerencsére, de folyamatosan áztatja a takony az arcát, tüsszög és csúnyán köhög. Tegnap már extra nyűgös volt, este 10 kor aludt el, majd hajnali fél 6kor már ébredt, éjjel többször felsírt, mert nem kapott levegőt. Mellettem aludt, a nagypárnám kicsit emelt a testtartásán, ez picit segített. Az ágyát is meg akartam emelni a fejrésznél, de a szekrénnyel kombinált ágyneműtartós változat ami nekünk van dög nehéz, apa nem aludt itthon, esély nem volt rá, hogy megemeljem.

Fél hattól egy órán keresztül próbálkoztam a visszaaltatással, mivel nagyon álmos volt még, végül sikerült. Mecsboksszal a kezében aludt el :)

A mai nap minden eddigit überelt, ilyen elviselhetetlen nem volt még soha. Nagyon sajnálom szegényt, mert nem tudok semmit tenni ellene, mivel semmi se jó, és azt hiszem, nem is túl bizalmas velem szemben, mióta negyed óránként spriccelem, orrszívózom, törlöm, kenem, törlöm a nóziját/arcát. Biztosan fáj már neki, ezért néha hagyom egy kicsit folyni. De úgy meg jobban kicsípi. Nah, holnap orvos, mert tényleg csúnyán köhög, már olyan szinten ingerli a torkát, hogy végül a kaja is kijött szegénykémből. A szívem szakad meg érte, most már én se hadakoznék az antibiotikum ellen se, ha úgy ítéli meg az orvos, akkor hajrá, csak gyógyuljon már meg :(

 

2 komment

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr45880581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.01.16. 10:59:48

Mi volt az orvosnál? Sok gyógypuszit küldünk, úgy látszik ez egy ilyen időszak, minden baba beteg :( Olyan, mintha én írtam volna ezeket a sorokat. Ezért engedtem az antibiotikumnak, mert már rettenetesen szenvedett Dóri a sok takonytól, köhögéstől. Szerintem hatott, mert ma nem folyik az orra, ez már haladás! Bizalom nálunk is megrendült, sokszor menekül előlem, nem vagyok most a kedvence.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.01.16. 17:28:00

Hát igen, Milán is jobban van már, de még nem az igazi :)
süti beállítások módosítása