Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vagyunk

2009.01.24. 14:13 :: bakacsimba

Ezen a héten keveset voltunk itthon, a tervezett egy nap helyett a negyediken jöttünk haza a déditől. Őszintén szólva egyáltalán nem volt kedvem hazajönni az üres házba. Feri dolgozik, nekem még nem volt munkám, szar idő is volt, kimenni se tudtunk volna... Meg olyan jó ott, szeretek ott lenni. Hazafele beugrottunk a mamáért is a munkahelyére, utána pedig hazavittük, bár ott most nem maradtunk sokáig. Milán úgy csüngött rajta mint egy kis majomSzerencsére már jobban van ő is. Milán meg apa vasárnap átmennek hozzá, együtt elmennek cipőt venni a fiatalúrnak. Én ezúttal itthon maradok, mert megérkezett a munkám.

Tegnap anyu jött ki, Milán már nem látta egy jó hónapja, de megismerte, ugyanúgy elvan vele szerencsére. Én így ma - jó idő lévén - megpucoltam az ablakokat végre.

Milán magabiztosan áll, sok mindent próbál utánozni, a lépegetéssel még nem halad, max. egy-két lépés/kétnaponta :) Ráér, nem kell sietni. A takony hol elmúlik, hol visszajön egy kicsit. Orrszívózni szerencsére nem kell, ha olyanja van, kifújja, ha olyanja, akkor azt se engedi, hogy letöröljem. Nagyon nagy fiúcska lett, olyan hihetetlen, hogy nemrég még csak feküdt. Változatlanul anyás, apás is, de csak rövid ideig, főleg, amikor hazajön, de ha bármi van, engem akar. Anyutól kapott bilit, tegnap ráültettük, de fél perc után leszállt róla. Utána bement a fürdőszobába és pisilt egyet :D

Készülünk a szülinapjára, a mamáék jönnek, meg ha minden igaz, egy-két jóbarát. A tortát én sütöm, a rakétát a keresztanyu hozza, az ajándékát beszereztük. Nem akartam most több játékot, így se férünk, olyan sok van. Még a Bóbitát kéne megvenni, imádja Weöres verseit, főleg a Haragosit. A szomszédbarátunk levág MIlánnak egy tyúkot, lesz igazi tyúkhúsleves.

Én teljesen szét vagyok esve, néha még a beszédem is akadozik, komolyan :( A pulzusom folyamatosan 100-118 között van, a torkomban érzem a szívem verését, szétrobban a fejem, hányingerem van, éjjel nem bírok aludni, nappal mosott szar vagyok... Hétfőn megyek az orvoshoz, mert ez már napok óta így megy, bár most, hogy vége ennek a szar időnek, valamivel jobban vagyok.

 

 

1 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr82899625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikci79 2009.01.26. 22:14:49

Azta mindenhol az első év megünneplésének részleteit olvasgatom. Közben nekem is jár az agyam, hogy hogy lesz mint lesz. Én is Fakopáncs játékot néztem ki Máténak. Vigyázz magadra! Tényleg menj el dokihoz. Nem lehet, hogy túl hajtod magad?
süti beállítások módosítása