Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vegyes

2009.05.25. 12:22 :: bakacsimba

Vettünk ma vízfestéket, az ecsetekkel már régóta barátkozik, úgy gondoltam, hogy kipróbáljuk élesben is. Reméltem, hogy csak a papír lesz festékes ;) Nem úgy van az, kérem, még azt se lehetett megmutatni, hogy mit, hogyan kell csinálni, ecset ejstand, egy-két vonal a papíron, aztán hiszti. Igaz, nem művészecset volt hozzá, hanem szar műanyag, amivel alig lehetett festeni, csak karistolt. No, van itthon rendes is, majd meglátjuk, mire megyünk.

Medence feltöltve, várjuk, hogy melegedjen a víz. Bár a napocska hol elbújik, hol előjön, nem tudom, lesz-e így pancsi. Nem lett, a víz jéghideg, pedig hordtam bele kannával a forró vizet rendesen...

Apa jövőhéten elviszi a fényképezőt is szervízbe, alig várom. Hétvégén Milán Mamáéknál lesz négy napig. Még sosem töltöttem külön tőle négy napot, hiányozni fog a szaros, de lesz mit csinálni, Apáék a szobának lódulnak neki, én pedig festegetek. Vasárnap valószínűleg állatkertbe fognak menni Mamával meg Krisztivel, illetve, lehet, hogy a Gyuri is csatlakozik hozzájuk. Élvezni fogja, az biztos. Sajnos mi ezúttal nem lehetünk ott, de amint lehet, bepótoljuk. Fényképek, videók készülni fognak, így kicsit mi is részesei lehetünk.

Délután kimegyünk az utcára bébitaxizni, a sima betonon biztosan könnyebben megtanulja, hogyan kell hajtani. A technikát már tudja, de nálunk minden csupa hepe-hupa, emelkedő, így az udvaron nehezebb, mert ahhoz már gyakorlott lábacskák kellenek. Voltunk kint, én toltam, a lábait rakja, de nem löki magát, nagy a hiszti, ha nem tolom. Na, majd idővel ez is menni fog.

Most alszik, tegnap a délelőtti alvást elsumákolta, így egyszer aludt egy kevéskét és már fél kilenckor kidőlt. Előtte a kedvenc mesekönyveit odahordta nekem, ami nem szokatlan, mert naponta így van, de most az összesnél végig ott ült mellettem, és hallgatta. Boribon az egyik nagy kedvenc, az autósnál már tudja, mikor következik a: "brrrr, robogott a kis piros autó...", és mielőtt még mondanám, már bürrög. A Családi kör még a másik, amit mostanában nagyon szeret. Az apró kis bogarat is megmutatja, hol van. Viszont, talán jobb volt így, hogy korábban feküdt, mert éjjel többet aludt, viszont tegnap 4-től már csak nyűgösködött. Hiába, no, volt jobb dolga is, mint aludni :) Aludt másfél órát, most megint letettem a du. alvásra. Úgy tűnik, hogy elaludt.

Ebédre édesköményes, tejszínes spagetti volt, meg sóskaleves, imádta mindkettőt. A tészta amúgy is nagy kedvenc - legyen az akármilyen ínyenc, olasz barátunknál még a vaníliás-zöldséges tésztát is bevágta -, no, de persze az olasz tészta, nem ám a magyar szétfővős. Van ízlése :D Hiába, amióta Apa megismert, velem együtt pedig az igazi tésztát, azóta ő is ezt kultiválja. Jó, a krumplistészta, meg a pörkölt a hazaival jó, de a sugoval készültek nem tűrik meg a puhány fajtákat ;)

Megy a turmixozás ezerrel, tej helyett joghurttal, imádja, az eper most nagy sláger, de vettünk őszibarackot is, igaz, még nem a legfinomabb, de a puhábbat már szépen leharapja a magjáról, aztán mindig akad itthon puhább banán, azt is leturmixolom. Amúgy banánkirály, nagyon szereti, de szerencsére ezzel minden gyümölccsel így van.

A rágófog, amit tapintottam, még mindig lapul, látni nem láttam, de az éjszakák már mérhetően jobbak, persze a szokásos köztünk landolás továbbra is megy, de ez már így is marad, és nem is bánom, mert szeretem, ha ott szuszog, mégha én ki is vagyok túrva. Amikor Apa nincs itthon, akkor pedig eleve a nagyágyon alszik egész éjjel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr371142461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása