Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.06.24. 13:00 :: bakacsimba

Kezdek elég nagy kakába találni magam, és tudom, hogy most rontom el. Van az ugyanis, hogy egyetlen gyermekemnek megengedek (szinte) mindent. Most nem vagyok következetes, ez pedig azért van, mert most nagyon apás, és azt hiszem, hogy egy orrtörléssel, egy csavarhúzó-elvétellel, amit ő nagyon sérelmez, elvágom nála magam, nehogy haragudjon rám, nehogy mégjobban kiessek a kosárból, pedig nem estem ki, csak apát ritkán látja, ezt tudom én is... Hülye vagyok, komplett hülye... És hagyom, hogy lógjon a taknya a felsőajkáig, nehogy "szegény" haragudjon rám, amiért meg merészeltem törölni az orrát, amit utál. Az orrszívásról nem is beszélve.

Pedig a szabályokat most kell felállítani, a határokat most kell megszabni. Persze, normális keretek között. Sosem voltam egy görcsölős nem, nem, gyere ide, koszos leszel, oda nem mehetsz szülő, csupán a józan ész keretén belül tiltottam, mint pl., hogy nem ütjük a másikat, nem tépjük a virágot, nem dobjuk a könyvet a teli kád vízbe stb. ...

Én vagyok az, aki szigorúbban szól rá, ha olyasmit tesz. Én vagyok az, aki elrángatja, ha 5 centire áll a tv-től.

Természetesen megmagyarázom neki, hogy mit, miért nem csinálhatunk, milyen következménye lesz, bár lehet, hogy néha fölösleges túlmisztifikálni a dolgokat. De tudom, hogy a javát megérti.

Szóval, most ott tartunk, hogy próbálok a kegyeibe férkőzni, bár nem lettem kegyvesztett (ugyanúgy puszil, szeret, kiabál utánam, csak ha apa itthon van, ő a sztár), csak apás időszakát éli, amit én néha nehezen viselek. Fítíkeny vagyok azuramra nnna :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr91205500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása