Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.09.04. 22:15 :: bakacsimba

Hát igen, azért vannak a bölinek pozitív tulajdonságai is :) Jó, ezt eddig is tudtuk, de amúgy döbbenet, hogy négy nap alatt mennyit fejlődött Milán, mennyi mindent ellesett pajtásaitól. Egyre ügyesebben eszik, a motorral - jó, ez kis semmiség - száguld, kanyarodik, átmegy a küszöbön... Itthon sosem motorozott.
Ma megléptem. Kimentem még vele az udvarra, ott nagyon kapaszkodott a nyakamba, alig lehetett letenni, tudta biztosan, hogy nemsokára elmegyek. Aztán amikor elment motorozni és nem látott, akkor kisurrantam. Jobb volt így, még vártam egy pár percet az ajtó előtt, de nem hallottam sírni, bár amikor észrevette, hogy eltűntem, biztosan volt pityergés. Jaj, nehéz. Még nem tudtam beszélni a mamával, délután derül ki, hogy mi volt, hogy viselte. Azért így jobb, hogy bejövök melózni, mert nagyjából eltereli a figyelmemet a gondolataimról. Azóta már tudom, hogy nem sírt, szépen elvolt, játszott, evett, de nagyon elfáradt.
Vettem ma Milánnak két újabb könyvet, a Mazsolát, illetve Bogyó és Babócát, mindkettő nagyon tetszik neki. 9-kor már aludt :)

3 komment

Címkék: bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr411360921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingii 2009.09.05. 14:39:18

Nagyon-nagyon ügyes Milán! Eszméletlenül büszke lehetsz magatokra!:)

Nani 2009.09.10. 17:17:00

Menni fog ez a bölcsi dolog mint a karikacsapás... És bizony jó, hogy a munka eltereli a figyelmedet, mert sokszor az Anyukának nehezebb!!! Ügyik vagytok!!

vorosbegy71 2009.09.10. 23:19:21

bocsánat, nem ide vágó, de elküldenéd nekem az email címedet? el vagyok havazva a meghívó küldésben, de semmiképpen sem szeretnélek kihagyni :)))
vorosbegy@freemail.hu
süti beállítások módosítása