Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A kezdetek - 2007. november 3.

2008.04.24. 15:09 :: bakacsimba

Jól megfáztam, terhességem alatt ez az első betegségem. Lázam szerencsére nincs, csak a torokfájás, orrdugulás, tüsszögés, orrfolyás. Ez is elég :) Tegnap volt a legrosszabb, meg éjjel, de mára azért jobban vagyok. Szerintem te is érezted tegnap, hogy anyuci nincs a toppon, mert egész nap mocorogtál, rugdostál, nem sokat aludtál. Szegénykém. Egyfolytában csak azon imádkoztam, hogy neked ne legyen annyira megterhelő. Az éjszakát bonyolította a sok vizes folyás is, amit betéttel orvosoltam, de reggel, mikor kimentem a wc-re, akkor rendesen folyt is az a vizes valami. Aztán lehet, hogy a kúptól volt... Mindenesetre most megint magzatvíz szivárgás parám van ezerrel. Reggel felhívtam kb. 15 gyógyszertárat, természetesen sehol se tartanak ilyen tesztet. Végül kiderítettem, hogy egy éve nem lehet beszerezni. Nagyszerű, most várhatok keddig, aztán az ultrahangon megnézik a magzatvíz mennyiségét. Remélem, nincs baj, és nem szivárog a vizem. A múltkori para után megnyugodtam, hogy végre minden idegszálammal rád koncentrálhatok. 

Veled nem történhet baj, valószínűleg csak én vagyok ennyire félős. Van még bő három hónapunk, addig pedig tessék szépen odabenn növögetni, és kitartóan bökdösni anyát (no, azért ha lehet, ne éjszaka, mert valamikor nekem is aludnom kell!).

No de félre a rossz érzésekkel! Megvettük kedden a cumisüvegkészletedet, kaptál vízhőmérőt, egy csomag pelenkát, popsitörlőt, továbbá három pár zoknit is. Persze még sok mindent be kell szereznünk, de majd elmegyünk egy babaáruházba, mert a Corában nem volt nagy választék. A Tesz-Veszen licitáltam egy kókuszmatracra, amit meg is nyertem, szóval holnap megyünk Csepelre átvenni és kifizetni. Jól jártam még így benzinköltséggel is, a matrac 3500 volt.

Apuci elkezdte csinálni a hálószobát, hogy mire megérkezel, minden rendben legyen. Szegény most a falat vakolja, egész ügyesen, ahhoz képest, hogy sose csinált még ilyet, szóval büszkék lehetünk rá!

A nagykönyvben az is meg van írva, hogy a baba jókat dekkol a húgyhólyagon, hát elkezdődött ez bizony nálunk is. Permanens pisilni kell. Ezen felül új mutatványaid: csuklás és fenékkitolás anya köldöke mellé.:-) A csuklást egy hete érzékeltem először, először azt hittem, ütemesen rugdosol vagy egyéb testrésszel lökdösöl, de aztán kapcsoltam... Nagyon vicces dolog.

Most megyek vacsizni, ennek te is örülni fogsz :D

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr87440360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása