Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hétvége

2008.06.09. 14:38 :: bakacsimba

Az esős, borús idő ellenére is jól telt a hétvége. Apa (és ikertesója alias leendőkeresztapu) szülinapját ünnepeltük az anyukájáéknál vasárnap. Úgy mentünk, hogy ott is alszunk, mert hétfőn korán dolgunk volt Budakeszin, Csimbikémet meg nem akartuk hajnalban kocsibavágni, meg hát a Mama már régóta pályázott rá, hogy hagyjuk ott éjszakára :) Így most az övé volt éjjel is, ő aludt vele, mi pedig az emeleten. Féltem, hogy rossz lesz, hogy nincs ott velünk, de megmondom őszintén, hogy annyira jól esett, hogy nem éberen alszom végre, hogy amikor hajnalban felébredt, én meg se hallottam. Persze a lehető legjobb helyen tudhattam Őt, így nem volt miért izgulnom. Meg hát tényleg csak egy emelet választott el minket. Etetnem nem kellett, azt is a mama intézte, szóval nagy luxusban volt részem :D Az meg mégjobb lett volna, ha nem kell fél hatkor kelni... Szóval első különtöltött éjszakánkon is túlvagyunk. Persze hiányzott, hogy nem láttam felébredni, de kárpótolt, amikor benéztem hozzájuk és láttam, hogy együtt, szorosan egymással szembefordulva alszanak az ágyban.





















Szombaton megvettük végre a kád"ülőkét", mert a kiskád már kezd egy kicsit kényelmetlen lenni, igaz, csak akkor használtam, amikor Apa túl későn ért haza, amúgy velem fürdik a nagykádban. Persze, hogy jobban szereti mint a kicsit :D Ki is próbáltuk, az eredmény magáért beszél:

7 komment

Címkék: alvás milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr36511197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.06.09. 15:49:07

Hát igen, jól tudnak esni az embernek néha pár babamentes órák. Persze imádja őket az ember, de a pár óra alatt úgy fel lehet töltődni, hogy csuda:) Nekem is jó volt tegnap, hogy hol mamánál, hogy dédinél, hol Apánál volt Maja és nem nekem kellett egész nap figyelni rá. Nagyon zabálnivaló Milán. Igazi huncut kiskrapek!:)
A kádülőke nekünk is bejött, bár Maja feneke már alig fér bele :D

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.06.09. 18:51:01

Mindig jó egy ilyen szupi nagymama ;) Milán láthatóan élvezi ezt az ülőkét, döglesztő a mosolya :)

cucka 2008.06.09. 18:59:06

Jó is az ilyesmi, sajna nekem egyetlen ilyen éjszakában volt ezidáig részem, amikor lánybúcsúba voltam, akkor maradtak kettecskén a fiúk itthon. Az az éjszaka meg úgyszintén a nemalvásról szólt, csak kicsit másképp! ;)
Örülök, hogy ki tudtad pihenni kicsit magad! :)

cucka 2008.06.09. 19:00:00

És külön dícséret jár a nagymamának a segítségért! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.09. 20:49:52

nagy kópé ez a pasi! nem csoda, ha a nagyi nem engedte át másnak iccakára :) örülök, hogy pihentél egyet, jó lehetett nagyon!

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.06.10. 07:56:07

Mi is kádülőkét használunk, azután vettem miután itt a blogon valakinél láttam,nagyon szeretjük. Örülök,hogy sikerült egy kicsit kipihenni magad. Nekünk is van egy ilyen "szupernagyink",szerencsére bármikor lehet rá számítani bár az etetést még csak én tudom elintézni:))))))
Látom a képeken a kéztömeszelés is remekűl megy:))))),és a nyakatok is csikis:))))))
süti beállítások módosítása