Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

........

2008.07.09. 14:33 :: bakacsimba

Munka elindult tegnap... és fáj a szívem. Fáj, mert nem akarok elszalasztani egyetlen percet sem a fiam cseperedéséből. Hiába vagyok itt mellette akár csak 30 centire. Lassan haladok. Nagy volt a pofám, hogy jaj, kell az anya nélkül eltöltött kis idő is. Kell, de nem biztos, hogy most van itt az ideje. Bár, akkor mikor? Hiszen fél év múlva még jobban csak azt mondom, hogy nem most van itt az idő... Igazából sosincs itt az idő...

Panaszkodtam, hogy jaj, a Milán nincs el egyedül kis ideig is csak alig. Ma elvolt egész sokáig. Lehet, hogy kemény volt a habtapi, mert úgy, hogy ráterítettem egy paplant is, már jobb a helyzet. Na mind1, elvolt, de akkor se tudtam dolgozni, mert akkor meg csak az motoszkált a fejemben, hogy bár ott feküdnék/ülnék mellette. Előbb evett, természetesen csak evés közben alszik el. Le se akartam tenni az ágyba. Legszívesebben az ölemben tartottam volna, amíg felébred. Annyira .... nem tudom megfogalmazni... szeretem.

Nah, megyek dolgozni...

Én barom...

Most már mind1...

Nem tudtam, hogy ennyire nehéz lesz...

Vagy csak első nap leszek megint depis???

No comment :D

 

4 komment

Címkék: munka milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr80560519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.07.09. 21:30:04

Jajj szegény..biztos nehéz lesz ez az első pár nap , aztán csak megszokod és lehet, hogy Milánnak is jót teszt..ki tudja...fel a fejjel, itt vagyunk bíztatunk ha kell:) Puszi

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.09. 21:55:35

ügyesek vagytok, te csaj! szorítok, hogy menjen! az biztos, hogy vannak napok, amikor alig vannak el egyedül (ilyen volt a mai.., reggel elkiabáltam..), olyankor nehéz. remélem, hogy tudsz majd a munkádra koncentrálni! az biztos, hogy különleges szenzoruk van arra, hogy mikor nem kéne nyűgösködni, és az ellenkezője történik.. nem lehet most eccerű Neked, de télleg itt vagyunk. sovány vigasz, mi? puszi

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.09. 22:01:52

Csajok, köszi a bíztatást! Milán ma egy angyal volt, egy szavam nem lehet rá :) Na összeszedem magam, aztán irány a munka :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.10. 08:36:33

Menni fog ez neked, csak az eleje nehéz gondolom. Látszik az soraidból, hogy mennyire szereted Milánt, nem hiszem, hogy iyen szeretet mellett bármiben hiányt szenvedne!
süti beállítások módosítása