Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Vörösszőnyeg nincs, de bezony, díjaztak... engemet!

2008.07.28. 14:29 :: bakacsimba

Szóval az van, hogy ma nagyon nagy meglepetés ért ám! Amit nevetve és félig könnyezve fogadtam, mert egyszerre volt megható és felvidító, hogy engem, engem, mégegyszer leírom, engem besorolt Pihü és Panda a legkreatívabb 5ös közé. Hát, csajok, nincsenek szavaim :D Köszönöm! Nagyon jól esett, ezek szerint is van értelme írni, közzétenni napjainkat. Na várjatok, mi van akkor, ha ketten is jelölnek? Vagy az első az érdembeli? Hm??? No mind1.

A tennivalók:

  • a díj lógója meg kell jelenjen az oldalon a menüsorban
  • az adományozót ki kell linkelni
  • további 5 blogbarátot kell kreatívnak nevezni és kilinkelni
  • a kiválasztottaknak üzenetet hagyni

 

 

 

 

 

 

Igen, szóval csak 5öt kiválasztani a rengeteg kedvenc közül naaaagyon nehéz feladat... Talán a szerint is sorolnám, hogy kikre kattintgatok először...

Cucka az első volt, akit kismamaságom alatt olvastam. Nagyon sok hasznosságot "lestem" el Tőle. Zugolvasója voltam nagyon sokáig, bár vele örültem minden egyes élményének, és vele izgultam minden egyes könnycsatorna átmosásnál. Hunor egy fantasztikus kiscsávó, nagyon szeretem Őket - is. :)

Vörösbegy és fiókája/fiókáji a soronkövetkező blogélményeim közé tartoznak. Őket is sokáig zugként olvastam, egyszer aztán, amikor be akarta zárni a blogog, kétségbeesetten elkezdtem kommentelni. Na nehogy már kimaradjak a két héttel idősebb Barni mindennapjaiból, csak mert kussolok :D Na de tényleg, a kismamiságát, előző blogját is, amikor még csak a péntek13at látogattam, szóval sok mindent végigkísértem, és nagyon-nagyon sok erőt adott nekem. Szeretem, tisztelem, becsülöm - Őket is.

Bingi: Hát komámasszony, Rólad tán nem is kéne írnom semmit, találkoznunk kéne, mert már felháborító, hogy már szinte rokonságban vagyunk, oszt még nem is ösmerjük egymás-kétmást személyesen. Na, ha legközelebb megyek Pestre, nem kerüljük el egymást :D No de komolyra fordítva. Bingihez már csak akkor jutottam el, amikor megszületett Maja. A kismamasága kimaradt, megvallom őszintén, azóta se pótoltam be teljesen, bár rajta vagyok az ügyön, de mindig meghatározó volt számomra a derűje, vidámsága. Szeretem - Őket is.

Pandához Bingi által jutottam el. Megható és meghatározó élménybeszámolói mindig magukkal ragadnak. Sokszor magunkra találok az írásaiban. Dóri, a csodababa, Panda, a türelmes, nagyon türelmes, nagyon csinos anyuka ;) (Na nem ebben találok magamra az írásotokban, én nem vagyok csinos :D és sajna annyira türelmes sem :D) Honlap kreatívitását pedig kiemelném. Szeretem - Őket is.

Pihü és KisKínai együtt teljes párost alkotnak. Mint neve is tükrözi, rövid, tömör, szórakoztató, beszélő képeket csináló, imádnivaló Tollpihe. Amikor a kisbárányt befogadták, hát arra nem találtam szavakat... Természet és állatbarátok, ők is mint mind, nagyon jó emberek. Szeretem - Őket is.

Utoljára, de nem utolsó sorban el kell mondanom, hogy a lista nincs rangsorolva, nem is lehetne. És még annyian, de annyian lemaradtak. De, ami mindenkihez szól: Mindegyikőtöknek szeretem az írásait. Mit szeretem... Ha nem olvashatom el naponta, elvonásaim vannak. Ilyenkor a férjem se szólhat hozzám. Van, hogy a gép azért megy egész nap, mert egyszer majd csak odajutok, leülök, és akkor ne kelljen várni arra, amíg elindul, és minden bejön. Nah és persze, komoly szavak ezek, de nagyon szeretlek mindegyikőtöket...gyerekestől...szőröstől...bőröstől... :)

 

5 komment

Címkék: vélemény játék

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr21589364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.28. 17:04:34

Hüp-hüp-hüp... köszönöm!!!!!!

cucka 2008.07.28. 22:36:02

Itt is nagyon szépen köszönöm kedves szavaidat... jók ezek a játékok... szívmelengetőek! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.29. 08:08:03

Hopp! Ide ki vagyok linkelve :)
Nem, nem a díjnál, hanem oldalt....

Jól esik :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.29. 10:13:09

Ingrid, már régóta "kukkollak" :)
süti beállítások módosítása