Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kis lépés a Világnak, de nagy lépés Nekünk...

2008.08.04. 18:10 :: bakacsimba

Hát mit is mondjak... nem vagyok egy könnyekig hatódó típus sajnos. Pedig meghatódok csontvelőig, de hogy könnyezzek is, az csak bánatból megy néha, örömből nem. Na de azt, hogy fiam felült, hááát, majdnem megkönnyeztem...de aztán nem :D Inkább csak nevettem, úgy igazából, örömből, jókedvből, teljes szívből. Én akkor se tudtam sírni, amikor megszületett... Akkor is inkább nevettem. én vagy nevetek, vagy kiabálok, persze aztán nevetek... No evvan, de ettől még nem áll meg a világ, legalábbis a miénk nem, mert most tárul ki csak igazán...

Ül a gyermekem. Magától, nem támaszkodósan, mint tegnap, ül mint a cövek, úgy egyenesen Isten igazából. Fejlődik. Kétségtelen. Rohamosan. Most mit mondjak? Talán azt, hogy döbbenek, mi minden újat tud mutatni nyíló értelméből egy kis ember nap mint nap.

Kihordtam a hálóból az összes paplant, párnát, paplanok a habtapin, párnák körben, játékok rajta. Muszáj, mert reggel óta csak a sírás volt, mert a visszaérkezés már nem olyan könnyű mint felülni. Akkor általában koppan a kobak, bár szerintem inkább az ijedtség mint a fájdalom a sírás oka.

De ha megtámaszkodik:

 

akkor már minden ok

Szóval én furcsa anyukának éreztem magam néha. Azt hittem, hogy én furcsa vagyok, mert nem élek át bizonyos dolgokat úgy, mint más anyukák. Pedig de, átélem ugyanúgy, csak másképp. Csapjatok már arcon, mert megint nem vagyok túlontúl érthető megfogalmazásban. Szóval átélem, de más, aki örömkönnyekben csordul egy-egy örömteli pillanatkor, ott én nevetek, vagy csak hallgatok és nézek...és magamban nyugtázom, hogy igen, igen igen... Na neeem, nem politizálunk, főleg nem Harry Potterrel, mert nem érdemli meg, hogy ide véssem a győzelmi indulóját. Biztos fogok még sírni is...vagy neeem? Ne legyen olyan alkalom, hoyg én sírjak. Szerintem. Mert akkor már baj van.

9 komment

Címkék: videó milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr45600325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.08.04. 21:31:48

Úúúúgy megzabálnám! Olyan édes kis huncut kiskrapek! És nem is lányos a hangja! Milán csapjál már egyet oda Anyudnak, hogy ne beszéljen hülyeségeket, inkább nevessen. Az neki is úgy megy mint nekem:D Vihogok én is folyton mindenen:DDD

legocsajok 2008.08.05. 08:26:30

Igen! (igen,igen:D ) Én is rötyögök,de így jó. Ha mindenen sírnék egész nap mást se csinálnék.:DDD

Bingi 2008.08.05. 10:25:16

Helló Anyóspajti! Volt este hasizmozás?;))))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.05. 10:53:13

volt, de csinálhattam volna többet is. na de majd ma!

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.08.05. 12:30:08

Én is jókat derülök Zsófin néha.Bár én sokszor sirok is.Vagyis könnyezem :-D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.08.05. 13:07:11

wowowowow! Luca! te nem kaptál kedvet? nézd csak! csak a dedósok pörögnek és fekszenek... nem érti...

nagyon ügyes kiskrapek!

cucka 2008.08.05. 13:23:26

Nagyon kis ügyeske! :) én az a típusú anyuka vagyok, aki születéskor ugyan nem sírt, mert igazán fel sem fogta, hogy az a kis maszatos amnó mától végérvényesen az övé, de azóta minden egyes "mérföldkőnél", sőt néha csakúgy el tudja pityeregni magát... ez van, hála Istennek, nem vagyunk egyformák! :)

(off: úgy tudod a videót képpel belinkelni, hogy mielőtt bemásolod a HTML kódot, rákattintasz a "forráskód" felíratú ikonra, utána ismét rákattintasz és folytathatod a bejegyzésed írását! :) )

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.05. 17:48:17

Pihü, mindent a maga idejében. szerintem örülj, hogy még csak fekszik és pörög :D
Cucka, köszönöm szépen, belinkeltem sikeresen! :)

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.08.06. 18:20:54

Nagyon ügyik vagytok:)))
süti beállítások módosítása