Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Képzelt riport

2008.08.18. 14:46 :: bakacsimba

Milán, ha Anyáról kérdezlek, mi jut eszedbe róla?

- Mindig bohóckodik

És ez jó?

- Igen, mert velem van.

És amikor nem bohóckodik?

- Olyan nincs

Soha?

- Hát néha talán. Amikor nem boldog.

Miért, azt mondja, hogy nem boldog?

- Azt mondja, boldog, mert vagyok neki, és hogy van neki apu. De nem boldog ott, ahol élünk. Boldog, de nem mindig. Néha sír.

Szilvi, igaz ez, miért nem vagy boldog?

- Miért, mit mérünk boldogságban? Egyáltalán mi az, hogy boldogság? Te meg tudod fogalmazni? A boldogság egy forma, egy lét... Talán... Az én formám most nem határozza meg a boldogság fogalmát.

De van egy gyönyörű szép egészséges fiad.

- Igen, ez a Világon a legfontosabb. Amire vágytam, az megadatott. Oly sok nehézség után. Ha ezt nézem, végtelenül boldog vagyok. Végtelenül. Nem is hiányzik más. semmi más az életemből. De pont ezért a szeretetért feladtam valamit, valakit. És a valamivel, jelen esetben egy hely, együtt egy személyt is, aki eddig fontos volt. Most is fontos. De már nem annyira. "Belőlünk mit tudsz, mi lehet?"...... Most gyászolok. Gyászolom Pestet ás gyászolom Őt. De ha belegondolok, hogy mit, kit és kiért gyászolok, akkor nem vagyok boldogtalan, mert feladtam Őt, Érte...

A kettejük együtt járna jó esetben.

- Én mindenkiben a barátot keresem. Azt mondják, hogy ez a Vízöntő jegyében születettekre jellemző. Ez talán baj. De minőségileg nem találom az "igazit". az igazi barátot. Volt, volt sok. De nincs, már nincs. Csak egy: A Fiam.

6 komment

Címkék: vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr23621346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.08.18. 21:08:47

Milán a legjobb, legszebb, ami csak történhetett veled és kívánom, hogy nagyon jó kapcsolatotok legyen majd ha felnő. de azért azt is kívánom, hogy ismét meglegyen az az igazi barát, vagy egy másik éppen;)
Ha pedig nagyon büdös Pest hiányod van akkor jerr hozzánk!:)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.18. 21:19:52

Nagyon büdös Pest hiányom van. Emiatt vagyok szomorú, mert én ott éreztem jól magam. Itt is jó, de sokszor úgy érzem, megfulladok.

legocsajok 2008.08.19. 09:10:06

ÓÓÓ,jajjjj. Nehéz elveszíteni egy barátot,pláne pótolni Őt. Bingivel egyetértek,Milán ne csak a Fiad legyen,hanem egy őszinte barát is.;)
Pestről nem nyilatkozom.:D Szép zalában születtem.:DDDD

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.08.19. 15:25:51

Ne szomorkodj:))) Mi is Pestről költöztünk ki igaz közelebbre, Ez egy város, de pl.:az utcában ahol már 6éve lakunk még mindíg csak úgy emlegetnek minket, hogy az új lakók :DDD De azt bizton állíthatom, hogy a gyerekeknek sokkal jobb itt. Ők már rengeteg ismerőst és barátot szereztek. Majd meglátod Milán is nagyon fog szeretni ott élni . A lányom 10éves volt 4-es amikor idejöttünk és épp tavaly mondta, hogy milyen jó, hogy ideköltöztünk, sokkal jobb itt lakni, mint Pesten volt. Attilám meg már nekem is ebbe született bele:DDD

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.19. 19:45:56

Mi Pestre költöztünk be, és én meg itt nem szeretek élni. Ha büdi levegőre vágysz, hozzánk is jöhetsz, még palackozok is nektek az útra :) Barát... nehéz ügy...az igaz barát tényleg nagy kincs.

bingii 2008.08.19. 21:57:33

Csimbikém: ha visszajöttünk BAlcsiról akkor megbezsélünk egy randit, hogy szívhass egy kis szmogot:DD
süti beállítások módosítása