Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bővül a menü...

2008.09.19. 18:01 :: bakacsimba

... ami egyébként is elég változatos volt már. Viszont megkérdeztem, hogy mi a helyzet a hallal, rízzsel, durum tésztával (tojásmentes én a Barillát használom, a magyart nem is esszük már régóta, szétfőnek, szarok, persze a krumplistészta csak a hazaival jó) kölessel, naranccsal. Mindenféle halat ehet, csak a szálkára nagyon kell vigyázni. Rizset is bátran, a kölest még nem ajánlotta, a tésztát is nyugodtan, sőt, azt mondta, h tojást is lassan lehet neki adni, aztán eszébejuttattam, hogy hé, hát nekem kismértékű tojásfehérje allergiám van, így aztán azt mondta, hogy akkor inkább egy éves koráig várjunk vele. A narancsot ki lehet préselni, meg lehet próbálni neki, ha nem fáj tőle a poci, akkor az is mehet.

Szóval ma lekerült a polcról a citrusprés, Milánnak először csak pár kortynyit adtam. Anyja fia, imádta. A terhesség alatt én végig ittam, minden reggelt úgy kezdtem, hogy kicsavartam 4-5 narancsot. Amúgy, ha egészben kell megenni, az már nem csúszik annyira. Meg kell pucolni... Hiába a lustaság. :D

Vettem barnarízst is, ma azt főztem neki egy kis csirkemájjal, sárgarépával és olivaolajjal. Nem volt ellenére ez sem :)

Holnap pedig fejedelmi menüt kap, van itthon a mélyhűtőben egy darab lazacfilé, abból fogok neki csinálni egy picit szintén rízzsel, kis paradicsommal, bazsalikommal és olivával. Szerintem ez ellen se lesz kifogása :D

Szóval bővül a repertoár, bevallom, örülök neki, mert már unalmasak voltak a zöldség vagy gyümölcs és hús változatok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr42671761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.19. 21:50:05

Örülök, hogy jobban van Csimbikém..szegénynek nem lehet kellemes állandóan fosizni:( Iszik mellette sokat? Nehogy aztán meg abból legyen bajság!
Lazac mi?? Tudtok élni:D Fene a gyomrotokat:D CSurog a nyálam...:D
Mellékesen jegyzem, hogy én is ma újítottam...durumtészta+ piriított hagyma, egy egész nagy répát szintén kicsit megkapattam a az olíván aztán annyi vízzel felengedtem, hogy éppen hogy csak ellepje, pici pipimelle bele, pici oregánó, só,majd a legvégén egy evőkanál paradicsompüré és itt jön, amit te ellenzel, de muszáj a püréhez pici cukrot adni, majd összeturmix és isteni olasz kaja lett belőle....MAja csak úgy falta:)
Érdekes egyébként, hogy nekünk a tojásra alapból azt mondta a doki, hogy csak 1 éves kor után...túrót viszont lehet enni és Maja azt is szerette őszivel összekutymálva pl.;)

bakacsimba 2008.09.19. 22:04:49

Nyami, lopom a receptet! Persze, pici cukor belefér, én az ellen vagyok csak, ha folyton azzal tömnek egy gyereket. Sűrített paradicsom konzervet teszel bele v hámozott parit? A túróval bepróbálkozom én is hamarosan, csúszni fog szerintem :D

Bingi 2008.09.22. 08:29:17

Én sűrítettet tettem, mert kiolvastam és elméletileg nincs benne semmi tartósítószer..bár akkor nem tudom hogy hogyan áll el oly sok ideig..biztos az is hőkezelve van...no mindegy.
süti beállítások módosítása