Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenes

2008.09.22. 16:17 :: bakacsimba

Szörcsikém hála Istennek már kilábalóban van a takonykórból, bár még szörcsög, sokat kell porszívóznom az orrát, amit felettéb imád. Biztos nem fáj neki, de hát ki szereti, ha ráülnek a karjaira és a feje két comb közé van szorítva?! Hát igen, mert csak így lehet.

Egyébként furcsa, mert mostanában napközben (lehet, h a betegségnek is betudható, bár a fozással együtt érdekes lenne) egyhuzamban min. egy órát alszik, de volt példa másfél, kettőre is... az eddig 20-30 perchez képest... komolyan, már unatkoztam, állandóan bejárkáltam megnézni, h lélegzik-e, mert napközben sosem kapcsolom be a légzésfigyelőt. (most megyek és befenyítem a kutyánkat, mert be nem áll a pofája, nehogy má felébressze itt nekem a csimotámat... úgy látszik hatásos voltam :D).

Fosika is múlóban, bár a popi még egy pöppet piros, erre kapja a Fenistil cseppeket (hm, lehet, h ettől alszik olyan jókat?), bár sztem mostmár ezt is abbahagyom, bár nem emléxem, h mit is mondott a dokinő, talán 5 nap? No felhívom, az lesz a legjobb. Szerdán egyébként megyünk a 8 hós státuszra mérlegelni.

Most azért lett Csimota, mert Csibi, CSimbi, csimpánzka, majmoscska (folyton lóg...), szóval valahogy kialakult a csimota. Egyébként mindig kérdezik, hogy hogyan becézem Őt. Értik ezt a nevéből eredően. Hát, mondom, úgy nem szoktam becézni, mert Milán és kész. A nevéből eredően még nincsen becenév, inkább csak a kicsikre jellemző kitalációk lásd fentebb. Attól viszont falramászom, ha valaki (és a legtöbben pedig) Milikézi. Mili bameg majdnem mint a tej. Meg ok, de sztem lányos is. Na én Milikézni nem fogom. Milusnak szoktam hívni néha. Meg Milo-nak, de akkor meg eszembejut a vv3 Miloja. Pfujj. Pedig a Milo tetszene...

Hahahahaésméghahaha, mert bébikompról fantáziálgatok, hogy hát, lehet, h mégis kéne... Én, a nagy ellenzője. Jó, tudom, sok elméletem megdőlt már :D (pl. nem adunk babapiskótát a gyereknek...aha, csak néha egyet-egyet belereszelek a gyümölcscuccba...na jó, tényleg néha) Néha lenne a bébikomp is, főleg, hogy általam nagyra tartott anyukák is bizonyították, hogy dedük bizony nem sínylette meg, hogy néha belekerült, nem lett ortopéd. Szóval, hát, khöm-khömm, ja, izé. Na, mindenesetre ízlelgetem a gondolatot még. De ha én már ízlelgetek vmit, ott az már tutifix. :D

No, mosogatógép holnap, ha minden igaz, érkezik, a kiszemelt példány pediglen egy Candy szerkezet, ezüst (már csak a hűtőgép fehérlik ki a sorból, de azt két éve vettük, szóval még nem cseréljük...), van rajta gyors program is AAA-s szóval ha minden igaz, akkor jó kis gép. No meglátjuk. Csak lenne már itt :)

Nagyétkűm ma végre megkóstolja az igazi sütőtököt. Hát igen, ennyi haszna azért van a "vidéki" életnek, hogy csak kimegyek a kertbe és leszedem a cuccot. Igaz, kapáltam meg gazoltam is rendesen egész nyáron :D Ja, persze, amikor kimentem a sütőtökért, mondanom se kell, hogy az indába elbotlottam (persze a szomszéd pont kint volt, vele dumáltam ezért nem néztem a lábam elé. na, ő nem is vette észre, hogy egyszer csak eltűntem :D), de gyorsan fel is pattantam, szerencsére puha sáros földre estem (öltözhettem át) :D No, megsütöttem, adtam egy csíkocskát nyersen is a kezébe, had szopogassa (mert fog még mindig nincsen, haj, nem is meglepő, ugye? :D), aztán holnapra hagytam nyersen is felkockázva, azt majd megfőzöm az ebédjéhez, szóval a sültet meg uzsira megkapja. Nyami, én már kóstoltam, finom édes :)

 

 

 

 

4 komment

Címkék: betegség alvás milán hozzátáplálás kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr76676018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.22. 18:37:17

:D :D hogy Veled mindig történik valami vicces :D na, hogy ízlett? én is tervezem, csak a boltban mindig elfelejtem (pirulok;))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.23. 07:48:46

Szegény kutyus :)) Jót nevettem ezen a bejegyzésen :) Szerintem az elveink azért vannak, hogy feladjuk őket :) hihihi Legalábbis a gyerekek mindent megtesznek ezért, és sokszor bizony sikeresen. Néha nekünk is jól jönne egy komp, de most már nem veszek.

Bingi 2008.09.23. 10:09:47

Hát mi kaptunk egy kompot de Maja nem szereti. Kb. 5percet sincs benne el...így marad anya gatyaszárának rángatása főzés közben:DDD
Sütőtök:minden héten veszek, sütök, imádjuk Majával:D
Ingyenélőkről meg nekem is megvan a véleményem...

bakacsimba 2008.09.23. 10:21:03

kompot venni én se fogok, ha kapunk kölcsibe, akkor ok, de pénzt nem adok ki rá, főleg, h Milán olyan mint Maja, inkább mászik fela gatyószáron :D
süti beállítások módosítása