Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

És megvan a harmadik

2008.11.28. 21:37 :: bakacsimba

fogunk. Vagyis egy teljes csík. Eddig észre se vettem. Felül, a jobb kettes. Azért nem vettem észre, mert én mindig csak az egyeseket néztem, azt hittem, ott lesz a következő :D Egyébként nő a negyedik, a bal egyes is, egy pöttyöcske látszik már belőle.

Milán ma elég meleg volt, ráadásul eléggé nyűgöske is. Megmértem, popsiban, 37.8 volt. Nem vészes, megfázásra utaló jelek sincsenek. Mérés közben akadt el a lélegzetem a kis csíkocska láttán. Eléggé megdöbbentem, hogy hogy nem vettem észre, de mondom, ott nem is figyeltem, meg amúgy se egyszerű belátni a szájába, most is csak fekvő helyzetének és ordító szájtartásának köszönhetően bukott le.

Gondoltuk, hogy fogzik, az éjszakáink elég sírósak, viszont az eddigi híg, világoszöldkakás pelusok most elmaradtak. Amúgy kipróbáltuk a bugyipelust, nekünk a Pampers bevált. Apa a hagyományost részesíti előnyben, amikor nyugton van, akkor én is azt használom, de megnyugtató számomra, hogy amikor fel van pörögve a gyermekem, akkor nem kell az állva pelusozással bajlódnom a hagyományos pelussal. Bár már egész profi voltam :D

A picit magasabb hője lement délutánra, szerencsére nem lett beteg vagy ilyesmi.

Ma jött anyu, Milánt látni kellett volna, hogy produkálta magát. Meg kell zabálni a kis szarost :)

Megírtam a Mikulásnak is a levelet, köszönöm a tippeket!

3 komment

Címkék: milán fog

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr16793894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.11.29. 23:07:34

Na tessék ,fogzápor van ezerrel kérem szépen:) Gratulálok. Bugyi kontra hagyományos pelus nálunk is pont így játszik.:)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.12.01. 16:54:20

Gratulálok a harmadik fogacskához!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.12.01. 17:51:27

Panda, már a negyedik jön! :D Köszönjük a gratulációt, bár most egy ideig abba maradhatna a fogzápor ;)))
süti beállítások módosítása