Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vigyáznak ránk

2009.05.20. 17:51 :: bakacsimba

A névnapozás tegnap elmaradt, bár köszöntöttük/köszöntötték, nagy ajándékozás nem volt. Vasárnap viszont jön a család, akkor lesz pótolva minden.

Van már gumicsónakunk, ami tavaly is volt, de apa ügyesen felakasztotta a szögre, így kilyukadt. A szomszéd MIki viszont megragasztotta, így tegnap délután már kettesben élvezhettük az enyhülést adó pancsit. Meg kell mondjam, egyedül nem marad meg benne Milán, szoknia kell a kérdést. Kis rinyálós lett. Fél óra a max., amit eltöltünk benne, aztán ki. De amúgy se egy maradós fajta, inkább örökmozgó. És az is igaz, hoyg egy gyereknél már az is csoda, ha fél órát egyhelyben tölt el. Főleg nála :D

Holnap szerencsére már csomagolhatunk, három napra eltűnünk, már nagyon unom a banánt, rég mozdultunk ki úgy, hogy nem jöttünk még aznap haza. Ez meg látszik a telefonszámlámon is, sajnos :(

Ma bodzaszörpöt készítettem, kíváncsi leszek a végeredményre. Milán persze még nem fogja élvezni eme finomságot, a szörp kizárva még nagyon sokáig. A bodzát teaként ismeri, és szereti, fogok is szárítani.

Pimpikém alakított tegnap és ma is, tegnap a szomszédtól kért, daráltatott kukoricát, amit én átszitáltam, Miki kiszelelt szépen kiborította a földre, de szerencsére azért maradt belőle. (Anyuéknál ettem szabolcsi töltött káposztát, ami nem rízzsel volt, hanem apróra tört kukoricával dúsítva, hát, mit ne mondjak, apának és nekem is jobban bejött a rizses változatánál). Ma pedig egy poharat tört össze a kövön, non-plusz ultraként bele is nyúlt, bár nem vágta meg magát, hála Istennek.

A mai napi csúcs, pedig - ami nem az Ő hibája -: mentünk a közértbe, az úttesten, láttam, hogy jön egy nagy traktor. Természetesen félre álltam egy autóbejáróra, ott vártuk, hogy elhaladjon mellettünk és mehessünk tovább. Milánt még úgy is fordítottam, hoyg lássa ezt a szép járgányt, mert ez tényleg egy csúcsmodell volt :D A vezetékek alatt áltunk. Ahogy elment mellettünk, leszakította az egyik nagy kábelt. Hallottam, hogy valami pattan, hallottam a suhogást, amit a nagy kábel csinált a levegőben. Arrébb rántottam a babakocsit, kb. 30 centire tőlünk landolt a kábel. Bele se merek gondolni, hogy mi lett volna, ha ráesik Milánra. Az biztos, hogy szétvágja a húsáig. Na, de ha még villanykábel lett volna, na abba aztán tényleg nem gondolok bele. Remeg a gyomrom azóta is. A hapsi persze csak annyit mondott, hogy: "pedig járt már ezen az úton máskor is". Köszi bazdmeg, egyáltalán nem nyugtat meg a mottód. Annyira lesokkolt az egész, hogy még megszólalni se tudtam, pedig letéptem volna a fejét, az biztos. De legalábbis a kábelt a seggébe dugom. Még ha nem is tehet róla. Ha én dühös vagyok, akkor nem mérlegelek, ha netán elvetem a súlykot, bocsánatot kérek. Na, de ha a gyerekemről van szó, akkor meg is ölöm. A lényeg, a szerencse, vagy hogy föntről vigyáznak ránk, hogy nem történt semmi baj. (Egyébként hülye, borzalmas dolgokat álmodtam napok óta, lehet, hogy ennek az előjele? .... )

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr321133887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőanya 2009.05.20. 20:58:49

B@cc@meg!!! Tényleg mázli, hogy nem lett bajotok:))) Nem csoda ha remeg a gyomrod, hogy mi lett volna ha.....
Atim is ki-be mászkál a kismediből meg a homokozóból is:))) Biztos kilóméterhiányuk van:)))

bingii 2009.05.20. 21:19:30

Utólag is nagyon boldog névnapot kívánunk!
Basszus, ahogy olvastam a kábel dolgot úgy felment bennem a pumpa...még jó, hogy ilyen gyorsan regáltál meg jók a megérzéseid!
Jó kikapcsolódást!

Panda és Dóra 2009.05.22. 16:51:13

Hú, még olvasni is rossz volt, szerencse, hogy szerencsétek volt! Őrangyalok vannak, az biztos!!
süti beállítások módosítása