Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bölcsöde

2008.07.28. 10:40 :: bakacsimba

Ma a 4 órás kelés után 6-kor végérvényesen kinyíltak Bubor csipái, aminek én annyira nem örültem, mivel 6 előtt valamivel tudtam csak visszaaludni... Így kvázi 4-kor keltem :D No, de panaszra még így sincs semmi okom, hiszen van, akinél rosszabb a helyzet, szóval szám lapos. Amúgy nyügi volt, gondolom a foga is (erősen fogzunk, harapunk, rágunk, nyáladzunk, minden nap úgy nyúlok a kis szájába, hogy lehet, már ott a fogacska...), illetve, hogy nem aludta ki magát. Végül fél kilenckor kidőlt és 11-ig aludt. Nem is tudom, mikor aludt utoljára ennyit napközben...

Közben én is el tudtam intézni egy-két dolgot, többek között a bölcsödét is felhívtam, augusztus 19-én megyek, felvilágosítanak a dolgokról, illetve hát felvetetem magunkat a listára, mert jövő év szeptemberében (addigra már 17 hónapos lesz) sajnos bölcsis lesz kedvenc fiam.

A munkámról annyit, hogy a barátnőmmel ketten visszük, tehát egyikünknek mindenképpen dolgoznia kell. Mi már régen megállapodtunk arról, hogy hogyan lesz, egyszerre nem szülünk stb.. Most ő jön majd, a szocpol miatt neki jövőre terhesnek kell lennie. A mai világban egy biztos munkahely nagy dolog. Főleg, hogy ez egy nagyon rugalmas munkahely. Itthonról is végezhető lenne, de a munkatársak miatt muszáj bejárni. De ha el kell menni előbb, vagy csak később érek be, vagy egyik nap délelőtt a másiknap délután akarok járni, illetve ehhez hasonló kérdésekből nincs probléma, minden megoldható.

Ezért sem félek a bölcsitől annyira. Persze szívesebben lennék vele itthon az óvodáig, de én amondó vagyok, hogy az azért nem hátrány, ha az ovi előtt már elkezd közösségbe - nevezetesen bölcsibe járni. Mert más a játszótér, más a családi, baráti kör. Különben se egész nap lesz ott, a mama már kettő körül értemegy.

Ezt a bölcsit mások is jószívvel ajánlották, van egy óvónő ismerősünk, aki ugyanabban a kerülteben van, szerinte is nagoyn jó. Azért persze tájékozódok majd 19-én, hogy mi újság pl. kajafronton, számomra fontos, hogy külön konyhája legyen, ne párizsin és zsíros pörkölten nőjön fel a gyerekem. Fontos, hogy milyenek a dadák, fontos, hogy mittudomén, sok minden fontos :)

Na de természetesen mint mindent, ezt is Milán fogja eldönteni, mert ha nem bírja, nem tetszik neki, akkor más megoldást keresünk, erőltetni semmit nem fogunk.

4 komment

Címkék: bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr56589062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.28. 15:26:50

Én is bölcsis voltam, és nagyon szerettem ;) Szerintem van annak is előnye, ha egy gyerek korábban megy gyerekek közé. Hamarabb lesz önálló, és jobban megy majd neki a barátkozás, társasági élet, ami azért nagyon fontos.

Vikci79 2008.07.28. 15:27:41

Szia!

Nagyon aranyos a kisfiad!
De jó neked, hogy szépen te osztod be szt, hogy hogyan dolgozol. És nagyon jó az is,hogy így megtudod beszélni a dolgokat a kolléganőddel.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.28. 15:48:10

Hú, én ezt a bejegyzést élesítettem?! Pedig még kiegészítettem volna :DDDD
No, de!
Vikci, köszönöm, hogy megjelentél a színen :D
Panda, szerintem is jó az, ha a gyerek nem csak az anyja szoknyája mellett ül :)
és, köszönöm a bíztatást mindkettőtöknek! :)

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.07.28. 17:10:10

Én Bencét a szülési szab után/ 168nap /,azaz 5és fél hónaposan vittem bölcsibe. Elég nehéz volt,de nem volt rá semmilyen rossz hatással. Mire észbekapott sok "anyuja" lett. Talán ezért is, de mindíg rettentő barátságos volt mindenkivel. Egyébként 2010 januárjától Attilára is ez a sors vár.
süti beállítások módosítása