Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Készülődés

2009.01.30. 15:50 :: bakacsimba

Holnap szülinap! Sok keverés-kavarás után végül mégis itthon tartjuk a családdal.

Így volt ez eredetileg is, de bekavart az állandó rosszullétem. Szerda este már pokolian éreztem magam, a földön, illetve az ágyban hason fekve enyhült csak egy icipicit a görcsölés. Ugyanaz a fájdalom mint amikor epekövem volt. De akkor kivették a hólyagommal együtt, így nem tudtam már mire vélni, hogy így fáj. Felhívtuk anyut, hogy jöjjön ki, mert nem tudom egyedül ellátni a Milánt. Csütörtökre annyira rossz lett a helyzet, hogy kijött az aszisztens, kaptam injekciót, de semmit nem segített. Feri is itthon maradt velünk.

Végül bevitt a sűrgősségire, ahol azt mondták, minimum 5 órát kell várnunk... Itt már nem bírtam cérnával, a fájdalomtól, a tehetetlenségtől sírni kezdtem. Megsajnáltak, elsőre behívtak, bent is tartottak a megfigyelőben. Ágyra fektettek, egyből branürt szúrtak a vénámba, vérvétel, ekg, injekció... Közben csak bőgtem, bőgtem, bőgtem, hogy mi lesz így Milánnal. Itthon maradt vele anyu, de ő még átpelenkázni se pelenkázta sose... persze megoldotta :) Szóval ott feküdtem, kiszolgáltatva a magyar egészségügynek, orvosra várva, a gyermekemért aggódva, hallgatva egy bácsika jajveszékelését (ordítását). Feri kint, azt se tudta, mi van, nem szólt neki senki, hogy mi van. Miután az orvos megvizsgált, elküldtek ultrahangra és röntgenre. Ekkor végre a Ferivel is találkozhattam, aki igencsak meglepődött, amikor a betegszállító kitolt.

Hab a tortán, ami valamelyest megnyugatató is, hogy nem találtak semmit. A vérképem csillagosötös, mozgásszervi problémának ítélték a rosszullétemet. De tudom, hogy nem az, mindegy, kedden megyek magánorvoshoz, aki remélhetőleg alaposan megvizsgál. Na, az öt óra várakozás tényleg bejött. Szerencsére hazaengedtek. Kálvária volt, az egyszer biztos. Én így besz@rva még életemben nem voltam. Talán pszihésen is hergeltem magam, mert amióta tudom, hogy legalább a vérképem jó, azóta jobban is vagyok egy picit, a gombóc már nincs a torkomban ;)

Nem lett volna semmi gond, a mama kivett volna szabit, kijött volna hozzánk, ha kórházban maradok. Mivel hazajöttem, utána úgy volt, hogy Milán megy hozzá péntektől szombatig, majd amikor értemegyünk, ott köszöntjük fel. Aztán a sok munka miatt nem engedték el szabira, így végül - mivel jobban is vagyok - maradt az eredeti felállás, hogy idejön mindenki, de nem lesz nagy készülődés kajafronton, amit meg csinálni kell, abban segít ő, vagy vigyáz a Milánra, ami talán a legnagyobb segítség :) Szóval holnap nálunk családi szülinapi buli, már nagyon várjuk :)

Keresztanyu rakétát és marcipánt is vett a tortájára, aminek a piskótáját már meg is sütöttem. Ma a mamával összedobjuk, hogy holnapra készen legyen, szépen összeálljon. Lesznek lufik is :) Meg pogácsa, meg zserbó, meg talán szendvics. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy holnap egy éves a nagylegény :) Az én nagy fiam :)

4 komment

Címkék: születésnap milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr30912607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőanya 2009.01.31. 10:10:44

Milán!!!! Nagyon boldog születésnapot kívánunk neked!!!!!!

Zsófika Regina 2009.01.31. 10:39:00

Istenke éltessen nagyon sokáig születésnapod alkalmából. Legyen nagyon boldog gyermekkorod Drága :-)

Panda és Dóra 2009.01.31. 11:42:23

Eljött a nagy nap :) Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk neked Milán baba, és még legalább 100 ilyen szép, egészséges éved legyen az életedben! Sokszor puszil: Dóra és Panda

Panda és Dóra 2009.01.31. 11:44:16

Milán Anya! Te pedig nagyon vigyázzál magadra!!! Puszi neked is!
süti beállítások módosítása