Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem akarom

2009.08.17. 23:12 :: bakacsimba

túlmiszifikálni a dolgokat, Milánnál azt hiszem kezdődik a dackorszak, vagy prekamaszkor, vagy nezvezzük, aminek akarjuk, de a vége sosem jó. Kiröhög, ha rászólok, és csinálja újra. Rászólok kétszer, ha nem, kicsit rácsapok a kezére, kiröhög. Kiborítja a játékait (8 nagy doboz...), és azokon tapos. Direkt. Hiába a szép szó. A tiszta, vasalnivaló ruhát ledobálja, viszi ki az udvarra, hiába a szép szó. Na, ma, miután többször is rászóltam, nagyobbat csaptam a kezére, utána elmondtam neki, hogy ezt azért kapta, mert hiába kértem szépen, nem fogadott szót, és tudja, hogy a következő eseménynél is ez vár rá. Vatta van a fülében. Vagy a fülén ül.

Lehet, hogy nem a legjobb nevelési módszer -  amúgy sosem ütöm meg, ilyenkor is a szívem szakad meg -, de legalább hatásos, annyira legalábbis, hogy nem nevet ki, hanem elpityergi magát, és abbahagyja a duhajkodást. És a kéremre visszaadja a zsákmányt is.

Nehéz.

A kiságyba szoktatást meg se próbáltam, nincs még sötétítőfüggöny, így főleg tárgytalan, mert világosban nem igen alszik el. Igen, ez is egy megoldandó probléma, gondolom, a bölcsit se fogják besötétíteni, amikor alszanak.

Ha, ma eljutottam fodrászhoz, merész lépést követtem el, levágattam, vörösre festettem az amúgy szőkés, melírozott hajamat. De Milán megismert, sőt, simogatva elmondta a véleményét. Amúgy három órát töltött ismert környezetben, ismert emberekkel, de nélkülem, egy szó nélkül. Szuper srác. Már csak a kozmetikus hiányzik, na meg egy új idegrendszer, meg egy új láb, és akkor totál szép lesz az élet.

Válságban vagyok. Szeretnénk testvért Milánnak, de nem most. Most minden sínen van, munka, böli, család. De az a baj, hogy nekem ha lenne spontán gyermekem, akkor az egy csoda vagy méhenkívüli. Ezt már egyszer megjártam, életveszélyes állapot, de egy hete késik, ég a gyomrom, és a terhességi teszt is mutat egy halvány második csíkot. Mint az előző méhenkívülinél. Kivagyok, várok, de nem tudom, meddig várjak. Ezzel kockáztatnám a lehetőségét annak is, hogy esetleg megint csodababánk szülessen spontán, mert akkor már egy műtött, rossz petevezetékem se maradna. Arról már nem is beszélek, hogy utána nem tudom ellátni napokig maximálisan a családom, a gyermekem két hétig nem látna csak kórházban, fájdalmas fintorral az arcomon. Félek, hogy elveszítek valakit és általa valamit.

Szóval, vki örül egy pozitív tesztnek, én is, de nem ilyen áron. Lehet, hogy szemét vagyok, de az életünk fontosabb. Nagyon nehéz. A férjem csak azt mondja, hogy sötéten látok mindent. Igen, én fekszem majd kés alá, nekem nem lesz munkahelyem, nekem kell majd megint lombikra járnom, ha mégegy babát szeretnénk. Viszont Ő dolgozhat majd három melóhelyen, hogy helyretegye az anyagiakat, hogy ne dögöljünk éhen. Ez is valami.

Amúgy szép napjaink vannak. De most ezek a kérdések foglalkoztatnak, holott még nem biztos semmi sem, de én érzek valami nemjót a zsigereimben... Ne úgy legyen.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr841316480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófika Regina 2009.08.18. 20:18:34

Elöször is!!!! Irány a doki! Ne hallogasd mert tényleg veszélyes lehet ha méhenkivüli. Remélem nem az. Gyerünk orvoshoz!
Dackorszak hiszti nálunk is napirenden van..
Az uj hajról képet szeretnék..
Na és a lábad jobban van?

Bingii 2009.08.18. 21:56:06

Jajj te csaj! Szerintem is futás a doki! Az a tuti, ha ő megvizsgál! Ne halogasd, nehogy tényleg baj legyen!
Itt is van ám hiszti. Én nem csapok rá, hanem már tehetetlenségemben olykor fogom a két karját és megrázom, amitől marhára sokkot tud kapni és egy angyal lesz. Más kérdés, hogy én meg utána egy állatnak gondolom magam...
Igen-igen, képet az új séróról!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.08.18. 22:45:43

megyek, még veszek egy tesztet, aztán irány a doki... csak nem lesz semmi... Képem még nincs, de ha lesz, teszek fel. A szín nem volt jó választás ;)
süti beállítások módosítása